Veelgestelde vragen

Hoe kunnen we je helpen?

FAQ Top
8 vragen
voor << Er loopt iets mis >>

Wanneer je voor een betaling via overschrijving hebt gekozen, annuleer je je bestelling door de betaling niet uit te voeren.

In alle andere gevallen kan je je bestelling annuleren via het online formulier onderaan deze pagina, of onze klantendienst te contacteren.

Terugsturen, Er loopt iets mis

In de volgende gevallen zal bpost je betaling meestal automatisch terugstorten:

  • Als je een verkeerd bedrag hebt ingevoerd
  • Als je een verkeerde gestructureerde mededeling hebt ingevoerd
  • Als je hebt gestort op een ander rekeningnummer van bpost

Is het bedrag na enkele dagen nog niet teruggestort, vul dan het online formulier onderaan deze pagina in om je terugbetaling aan te vragen.
Heb je een bedrag gestort naar een ander rekeningnummer, contacteer dan de ontvanger om je bedrag terug te krijgen. Ontvangen we niet op tijd een correcte betaling, dan wordt je bestelling automatisch geannuleerd.

Er loopt iets mis

Onze levertermijnen horen bij de snelste in België. Toch kunnen we een vaste levertermijn niet 100% garanderen.

Als je hinder ondervonden hebt als gevolg van een te late levering en een klacht wil indienen, neem je het beste contact op met onze klantendienst.

Levering, Er loopt iets mis

We raden je aan om je betaling niet te blokkeren. Als je je betaling blokkeert, kunnen we je bestelling niet opnieuw versturen of terugbetalen.

Contacteer de klantendienst om na te gaan waarom je bestelling niet is geleverd. Of vul het online formulier onderaan deze pagina in om je bestelling te annuleren.

Betalen, Er loopt iets mis

De kans is groot dat je bestelling niet onvolledig is, maar werd opgesplitst in verschillende aparte zendingen. Dat hangt af van de hoeveelheden die je hebt besteld, of van het soort product, zoals een verpakking van bpost die niet in je brievenbus past. Alle producten die je hebt besteld, staan op de leveringsbon. Het ontbrekende product wordt automatisch nageleverd.

Als je na 7 werkdagen nog niet alle artikelen hebt ontvangen die je hebt besteld, neem je best contact op met de klantendienst. Die zal indien nodig het ontbrekende deel van je bestelling opnieuw verzenden.

Er loopt iets mis

Wanneer het product dat je ontvangt niet overeenkomt met het artikel dat je hebt besteld of wanneer het is beschadigd, kan je het binnen de 14 dagen na ontvangst terugsturen. We ruilen het product om voor hetzelfde product of storten het bedrag van je bestelling en je verzendingskosten terug binnen de 30 dagen nadat we het artikel hebben ontvangen.

Noteer altijd je rekeningnummer op de leveringsbon: anders kunnen we je niet terugbetalen. Na die 14 dagen wisselen we geleverde producten niet meer om en nemen we ze ook niet meer terug.

Levering, Terugsturen, Er loopt iets mis

We verwerken je bestelling altijd zo snel mogelijk. Als ze niet binnen de 15 kalenderdagen na bevestiging wordt geleverd, neem je best contact op met de klantendienst via het online formulier onderaan deze pagina.

Je hebt hiervoor je bestelnummer nodig: zo kunnen we je vraag sneller en efficiënter verwerken. Het bestelnummer vind je in de bevestigingsmail van je bestelling. Indien gewenst kan je ook je bestelling annuleren.

Er loopt iets mis

Controleer eerst of de foutmelding die je krijgt geen verband houdt met je eigen computer. Houd er rekening mee dat je tijdens je betaling in de betaaltoepassing bent van je eigen bank, Bancontact, Visa, Mastercard ... Je foutmelding heeft dan waarschijnlijk te maken met de gegevens en veiligheidscodes die je moet invoeren.

Als je het probleem niet kan oplossen, neem dan contact op met onze klantendienst. We proberen je dan zo goed mogelijk te helpen.

Betalen, Er loopt iets mis
FAQ Bottom